Job 16 van 17


Report this listing

Solliciteren



Vastgoedbediende


Functie

Als vastgoedbediende in het kantoor gespecialiseerd in bedrijfsvastgoed regio Gent zal je het kantoor en de medewerkers administratief ondersteunen. Jouw takenpakket?
  • Opstellen en begeleiden van verkoop- en verhuurcontracten tot ondertekening
  • Faciliteren van communicatie tussen de notaris van de koper en verkoper
  • Beheren van post-ondertekeningsformaliteiten en regelen van noodzakelijke attesten zoals EPC en asbest
  • Voorbereiden van presentaties/schattingen en creëren van marketingmateriaal zoals advertenties en blogposts


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een gerenommeerd vastgoedkantoor met verschillende vestigingen in West & Oost-Vlaanderen. Bestaande uit drie grote luiken omvatten ze de kern van de vastgoed : residentieel vastgoed, bedrijfsvastgoed en beheer van gebouwen. Op het hoofdkantoor te Brugge werken 4 bedienden en een 6-tal zelfstandige makelaars. Samen vormen ze een zeer hecht team die open staat voor af en toe een prank. Humor is er zeer belangrijk, zeker op de terugkerende apéro op vrijdag. Het team viert alle belangrijke gebeurtenissen en grote successen samen (bv. verjaardagen, verkoop van een pand, een persoonlijk sales-record...). Het team bestaat enkel en alleen uit sfeermakers die zeer amicaal met elkaar omgaan. Hun motto is dan ook 'work hard, play hard'. Dit motto wordt dan ook hoog in het vaandel gedragen bij de twee zaakvoerders. Deze zijn zeer toegankelijk en vinden wederzijds respect zeer belangrijk. Ze hanteren een open deur beleid en staan ook in voor de opleiding van nieuwe medewerkers. Gezien de stevige ambitie van deze zaakvoerders, is het kantoor ook enorm gegroeid.

Jouw profiel

Voor de vacature vastgoedbediende ben je:
  • In bezit van een bachelordiploma of heb je relevante werkervaring
  • Vaardig in klantgerichte en professionele communicatie.
  • Sterk in gestructureerd werken en planning
  • Servicegericht tegenover zowel klanten als jouw rechtstreekse collega's
  • Discreet, professioneel en stressbestendig
  • Huurovereenkomsten van onroerende goederen opstellen
    De inning van huur en kosten administratief opvolgen (bewijs van betaling, procedure opstarten in geval van niet-betaling, ...)
  • Meewerken aan promotieacties
  • Het werk van leveranciers of dienstverleners controleren
  • Vastgoed beheren: Bedrijfsgebouwen
  • Huurders actuele informatie geven
    Antwoorden op de vragen en klachten van klanten
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst

Aanbod

Onze klant, dit ambitieuze vastgoedkantoor met meerdere vestigingen biedt:
  • een aangename werkplek met leuke collega's
  • een dynamische werksfeer en een informele band onderling
  • loon naar ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
  • gratis parking

Solliciteren

SARA DESCHEEMAECKER
003292671090

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht